19 Nisan 2016 Salı

Davines Keratin Bakim ürünleri mucize mi?

Merhaba Güzellikler,

Son günlerde okadar sözde mucizevi bakim ürünü varki piyasada hepimiz neye inanacağımızı şaşırdık gerçekten.
Bende size biraz kendi deneyimlerimden bahsetmek istiyorum.
Biraz geçmişe döneceğim ki atlattığım felaketi biraz anlayabilmeniz için.
Siyah bel hizasında saglıklı pırıl pırıl saçlar... Evet muhteşemdiler fakat birçok bayan gibi uzun yıllar siyah kullanıp sıkıldım bende 😬
Ne olduysa sonradan oldu 😂
Eh bende tabi çokta para harcamamak adına uçuk bir hayalin peşinden koşmak üzere bizim mahalle kuaförümüzde soluğu aldım ...
Evet ahım şahım bir yer değil ama iş görür düşündüm. Ama bir şeyi göz ardı etmiştim..
10 yıldır siyaha boyadığım saçımı açık yeni moda griye çevirmek istedim. Yani tahmin etmesi zor olmadığı gibi bel boyunda ki saçım neredeyse omuzlarıma kadar yandı.. Fakat kuaför birşekilde paketleyip gönderdi beni. Detayları atlıyorum çokta baymıyım sizi ☺️
Sonra boynuma kadar yoluk üstelik tabiri caiz ise çingene sarısı saçlarımla eve geldim. Eşim tabi beni kırmamak için çok güzel olmuş dedi ama ben yemedim tabi 😕
Eh bu şekilde kalamazdım 1 hafta zor dayandım sonra aslında güvendiğim bir kuaförün yolunu tuttum. Kuaförüm şeker mi şeker fakat beceriksiz mi beceriksiz çıktı... Sonuç : omuzlara kadar kesilmiş çok fazla yıpranmış griimsi kumral saçlar.
Elvada 15cm saç 😬
Ne yapalım iki ağladım sonra ölmedikya dedim ve yoluma devam ettim. Renk önemli değilde bakım lazımdı artık bu saça.
Şuaralarda internette dolşan heryerde davines keratin furyası tabi benimde kulağıma çalındı.
İlk işim kuaförde professiyonel davines bakım yaptırmak oldu. Bunun fiyatı 80-150tl arası değişiyor kızlar. Eh ne mi oldu biraz yumuşama oldu ama vaadleri tutmuyor.
Davines ürünlerini al evde günlük kullan muhteşem olacak dediler bunada ok dedim ki artık çoktan saçıma bir servet harcamıştım ama doymak bilemedim. Gittim saçhane.com dan davinesin ürünlerine 400 tl civarı para harcadım ve onlarıda alıp bir süre kullandım. Merak ettiğiniz kısım bu biliyorum. Ümitlerinizi boşa çıkarmak istemezdim fakat saçlarımda okadar minimal bir düzelme oldu ki size diyebilceğim tek şey evde hindistancevizi yağı kürü yapsanız daha faydalı olur.

Bu günlerde saçlarım için başka muhteşem bir bakım buldum ve uygulattırdım 1 hafta geçti ve saçlarım yumuşacık. Bir sonraki yazımda size bu bakımdan bahsedeceğim. Bunu kaçırmayın derim bayılacaksınız ☺️

  • Şimdilik kocaman öpüldünüz 💕

2 yorum: