4 Mayıs 2016 Çarşamba

Maroccanoil

Merhaba Kızlar,

bugün size yıllardır kullandığım ve asla vazgeçmediğim sevgili saç bakım yağından bahsedeyim.
Bir çok kişi sarılınca bana ne kadar güzel kokuyorsun diyor ya da ne sıktın ne sürdün soruyorlar.

İşin gerçeği ilk olarak Almanya da arkadaşımın kuaförünün ikna etmesinden sonra aldığım bu ürünle ilgili başta hiç olumlu düşüncem yoktu.
Ben zaten çok fazla bakım ürünleri deneyen ve her zaman kozmetik alışverişi yapan biriyim.
Ve sizler gibi milyonlarca ürün deneyip çöpe attığım doğrudur.

Ama bu ürün 2006 yılından beri her yıl yeni ve yeniden tekrar tekrar aldığım muhteşem bir şey.
Abartmak istemiyorum ama aşığım. Hem kokusu çok güzel hem saçlar pırıl pırıl görünüyor ve yumuşuyor. Benim doğal saçım kalın ve sert dolayısıyla yumuşatıcı ürünlere çok ihtiyacım var.

Bundan bir iki yıl öncesinde her avrupa gezilerimde alarak kullanıyordum ama artık türk online sitelerde ve bazı seçilmiş kuaförlerde satışta. (Oleyyyy :-) )

Tamam tamam sadete geliyorum. Ürün bir argan yağı fakat asla türkiyede kullandığınız argan yağlarına benzemiyor. Sonsuz güvenerek alabilir mutlu mesut kullanabilirsiniz. Nuniiii bize demişti dersiniz sonra :))

Ürün işte bu MAROCCAİNOİL




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder